Solski Communications prowadzi kampanię influencer marketingową dla Develey

Firma Develey Polska powierzyła agencji Solski Communications realizację programu działań z influencerami dla linii sosów Develey #FoodTrip, których receptury zostały zainspirowane kuchniami z różnych regionów globu. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową realizację działań z twórcami internetowymi na TikToku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Solski Communications prowadzi kampanię influencer marketingową dla Develey

Solski Communications współpracuje z Develey Polska od 2021 roku. Obecna kampania jest już ósmym projektem Influencer Relations, Content Marketingu i bieżącego wsparcia komunikacyjnego, który realizuje dla tej firmy.

Realizacją działań dla Develey #FoodTrip zajmuje się zespół Influencer Relations w składzie Anna Piątkowska-Wełyczko, senior manager oraz Agata Grzelczyk, manager.

Develey Polska to producent ketchupów, musztard i sosów, a także wyłączny dystrybutor na Polskę marek spożywczych, m.in. takich jak Kikkoman, Tabasco, Mutti czy Del Monte. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa