Somersby na pomoc pszczołom. Staruje kampania „Zapylamy z pomocą”

Somersby i Fundację Pszczoła Musi Być wspólnie prowadzą kampanię edukacyjną „Zapylamy z pomocą”. Marka z portfolio Carlsberg Polska szerzy wiedzę o zapylaczach i tworzy ogrody przyjazne owadom zapylającym w wybranych miejscach w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania edukacyjna „Zapylamy z pomocą” Somersby zwraca uwagę na niezwykle istotny temat jakim jest ochrona owadów zapylających. Marka do współpracy zaprosiła Fundację Pszczoła Musi Być, która od lat zajmuje się propagowaniem idei tworzenia środowisk odpowiednich dla rozwoju zapylaczy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/somersby-pina-colada-cena-opinie ##

Somersby edukuje o pszczołach

Na czas kampanii strona internetowa Somersby zamieniła się w platformę edukacyjną, na której znajduje się bezpłatny e-book oraz artykuły eksperckie o ekologii i owadach zapylających. Wystartował także konkurs, który potrwa do 15.10.2023.

Konsumenci, którzy zakupią promocyjne opakowanie produktów Somersby, mogą wziąć udział w quizie edukacyjnym. Na tych, którzy odpowiedzą na największą liczbę pytań w najkrótszym czasie czeka 8 nagród głównych w postaci 25 000 zł na aranżację przydomowego ogródka lub balkonu oraz 800 nagród rzeczowych.

Oprócz tego, Somersby stworzy także dostępny dla wszystkich i przyjazny zapylaczom ogród. Dokładna lokalizacja zostanie ogłoszona latem w mediach społecznościowych marki.

– Mam nadzieję, że każdy dzień akcji „Zapylamy z pomocą” będzie inspiracją, do zgłębiania wiedzy o owadach i roślinach. Zachęci nas do zapoznania się z pięknem przyrody, która fascynuje i w swej złożoności stanowi, po mimo wielu lat badań, zagadkę – mówi Jakub Sobeczek, członek zarządu Fundacji Ekologicznej Pszczoła Musi Być.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/somersby-garage-isobar-polska ##

Produkty promocyjne Somersby dostępne są w sklepach w całym kraju. Za opracowanie idei kampanii, scenariuszy spotów TV oraz digital, przygotowanie key visual dla działań equity oraz konkurs wraz ze składem nośników do kampanii OOH odpowiada agencja Just. Działaniami komunikacyjnymi zajęła się agencja 2koma7 oraz Webrange, a zakupem mediów dom mediowy Initiative.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji