„Isn’t that wonderful” w reklamach piwa Somersby Pear 0,0% (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca Somersby Pear 0,0% - nowy, bezalkoholowy wariant piwa Somersby (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland, Initiative Warszawa i Kamikaze.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Isn’t that wonderful” w reklamach piwa Somersby Pear 0,0% (wideo)

Reklamy Somersby Pear 0,0% zapraszają odbiorców do świata pełnego smaku, świeżości, dobrej zabawy i odrobiny szaleństwa. Kampania ma podkreślać walory smakowe promowanego piwa oraz to, że jest ono idealne w letnie upały dla osób, które szukają ochłody bez alkoholu..

 

Somersby Pear 0,0% pojawiło się w sprzedaży z końcem kwietnia. Jest dostępne w butelkach o pojemności 400 ml oraz puszkach 500 ml - z niebieską krawatką i niebieskimi elementami na etykiecie.

grafika

Akcja reklamowa jest realizowana od 10 czerwca pod hasłem „Isn’t that wonderful”. Obejmuje telewizję (stacje tematyczne) oraz internet (serwisy VOD i społecznościowe).

Spot na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, wsparcie kreatywne zapewnia agencja Kamikaze, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela