Somersby Sparkling Rosé reklamowany w telewizji

Ruszyła kampania reklamowa nowego napoju piwnego Somersby Sparkling Rosé (Carlsberg Polska). Przygotowały ją agencje Grey, Initiative i Kamikaze.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Somersby Sparkling Rosé to wprowadzony do portfolio marki w tym roku smak, inspirowany różowym winem. Orzeźwiający charakter nadają mu też bąbelki, zawiera 4,5% alkoholu.

W ramach kampanii reklamowej nowości, w telewizji (Polsat, TVN, kanały tematyczne) jest emitowany 10-sekundowy spot. Działania uzupełnia kampania w internecie i mediach społecznościowych.

Reklama przygotowana została przez agencję kreatywną Grey. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative. Za działania digitalowe odpowiada Kamikaze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem