Sonia Bohosiewicz twarzą sklepów Aldi

Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Aldi, której główną bohaterką jest aktorka Sonia Bohosiewicz. Kampania, będąca kontynuacją strategii zawartej w haśle “Raz Aldi zawsze Coś z Aldi” podkreśla prostotę zakupów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sonia Bohosiewicz twarzą sklepów Aldi

Koncepcja kreatywna kampanii bazuje na kontrastach. Nawiązuje do rozbudowanych i skomplikowanych planów filmowych, na których zawodowo na co dzień przebywa aktorka i ambasadorka marki Sonia Bohosiewicz. Po godzinach jednak gwiazda tak samo, jak każdy z nas oczekuje prostych i przyjemnych zakupów. Każdy z 30-sekundowych spotów rozpoczyna się efektowną i okraszoną specjalnymi efektami sceną filmową – na przykład w starożytnym Egipcie.

Bohosiewicz znów reklamuje Aldi

Skomplikowana akcja zostaje jednak zatrzymana przez Sonię Bohosiewicz, tak by wybrzmiał najważniejszy przekaz – prostej reklamy, takiej jak proste są zakupy w Aldi. W szybkiej zmianie ujęcia ambasadorka pojawia się w sklepie Aldi, prezentując jego zalety oraz wyjątkowość marek własnych. W najnowszej reklamie dyskonter przypomina o tym, że jakości i cenom produktów w Aldi można ufać, a dzięki marce można zrealizować wszystkie swoje potrzeby zakupowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aldi-jak-oszczedzac-na-zakupach-plan-na-oszczedzanie ##

- Nowa kampania z ambasadorką marki Sonią Bohosiewicz to opowieść właśnie o prostocie zakupów, którymi charakteryzuje się Aldi - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji Aldi.

Sonia Bohosiewicz z marką była już związana w 2019 roku, współpracując przy kampanii "Wielkiego Testu Produktów Aldi".

Kampania obejmuje produkcję serii spotów telewizyjnych, działania online video oraz formaty ongoing, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz działania ambientowe.

grafika

Opus B odpowiada za strategię, kreację i realizację działań. Spoty wyreżyserował duet Reżyserski Aurelia Frydrych-Zdanowska i Paweł Zdanowski. Za produkcję odpowiadało studio Dynamo, efekty specjalne zapewniło studio postprodukcyjne DelaPost.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele