Kampania podkreśla, że margaryna funkcjonalna Optima DHA zawiera kwas dokozaheksaenowy (DHA) wspomagający pracę mózgu i wzroku. W reklamach Sonia Bohosiewicz przekonuje, że jedzenie tej margaryny to najlepszy rodzinny sposób na codziennie dbanie o wzrok i sprawność umysłową.
- Spot ma charakter szczerego, ale nie pozbawionego humoru testimonialu. Dzięki dynamicznej i nowoczesnej realizacji zdecydowanie wybija się na tle kategorii, zachowując jednocześnie swój ekspercki charakter - przekonuje Viola Stanisławska, client service director w agencji Red8 Advertising, która przygotowała kreację kampanii i identyfikację wizualną Optimy DHA.
Wiosną br. w kampanii reklamowej innej wersji margaryny Optima - Cardio - wystąpił aktor Bartłomiej Świderski.

Kampania Optimy DHA obejmuje ogólnopolskie kanały telewizyjne. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Starcom.











