Sony bez Y&R

Fallon faworytem do przejęcia budżetu

MiMP
MiMP
Udostępnij artykuł:

Sony Electronics i agencja reklamowa Young & Rubicam (WPP Group) podjęły decyzję o zaprzestaniu współpracy na rynku amerykańskim.

Prawdopodobnie budżet Sony przejmie agencja Fallon z Minneapolis (Publicis Groupe), która obsługuje Sony Electronics w Europie i Japonii.

 W okresie styczeń-październik 2004 r. Sony Electronics wydało na reklamę w amerykańskich mediach 44,7 mln dol., wydatki za rok 2003 wynosiły 56,7 mln dol. 

MiMP
Autor artykułu:
MiMP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji