Soplica w tradycyjnych butelkach i ze Spirytusem Nalewkowym

Wódki i nalewki Soplica (produkowane przez CEDC) trafiają do sprzedaży w zmienionych butelkach. Jednocześnie na rynek wprowadzany jest Spirytus Nalewkowy Soplicy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe butelki wódek i nalewek Soplica mają prostokątny, lekko spłaszczony kształt i głębokie żłobienia w szkle. Natomiast etykieta przedstawia dworek szlachecki. Ma to podkreślać bogatą historię i polski rodowód tej marki - istniejącej od 120 lat – oraz jej charakter premium.

Zmienione zostały wszystkie butelki (o pojemności 700 ml, 500 ml i 200 ml) poszczególnych wariantów wódek i nalewek Soplica. Nowy design we współpracy z CEDC, producentem Soplicy, zaprojektowała agencja Claessens International.

Ponadto CEDC wprowadza do sprzedaży nowy produkt oznaczony marką Soplica - Spirytus Nalewkowy Soplicy. Jest to 60-procentowy spirytus na bazie wody, który można używać na świeże owoce bez konieczności rozcieńczania. Do butelek - o pojemności 500 ml i 200 ml – dołączone są przepisy na domowe nalewki.

CEDC uzasadnia wprowadzenie na rynek Spirytusu Nalewkowego Soplicy tym, że rośnie zainteresowanie konsumentów wódkami smakowymi - gotowymi i sporządzanymi samodzielnie w domu. Identyfikację wizualną nowego produktu przygotowała agencja UP.

Rozszerzone portfolio Soplicy i jej zmienioną identyfikację produktową wspiera kampania pod hasłem „Soplica. Wódki takie jak kiedyś”, która obejmuje najważniejsze magazyny handlowe, materiały POS i działania PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"