
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

W przełomie maja i czerwca odbyły się Regionalne Mistrzostwa Glazurników organizowane przez Stowarzyszenie Glazurników i Specjalistów Robót Wykończeniowych, których partnerem była marka Sopro. Najlepsi glazurnicy z Wielkopolski, Warmii i Mazur oraz Podkarpacia wzięli udział w zawodach organizowanych w Gnieźnie, Olsztynie oraz Przemyślu. Idea Mistrzostw Polski Glazurników to nowa forma promocji wysokich kompetencji mistrzów glazurnictwa. Każdy z zawodników musi wykazać się wybitnymi umiejętnościami polegającymi na wykonaniu trudnej pracy glazurniczej w ściśle określonym czasie. "Dobry glazurnik nie jest jedynie rzemieślnikiem lecz artystą"- to słowa, które najczęściej padały z ust szerokiego grona widzów oglądających cuda jakie ze zwykłych płytek tworzyli najlepsi w Polsce glazurnicy. Tematem pracy glazurników startujących w Gnieźnie było wykonanie logo Gniezna, w Olsztynie ułożenie mozaiki przedstawiającej samolot zgodnie z przedstawionym uczestnikom wcześniej rysunkiem. Sześcienna kość do gry to temat pracy wykonawców startujących w zawodach w Przemyślu. W zawodach w Gnieźnie zwyciężyli glazurnicy: I miejsce: Piotr Jura (Śrem) II miejsce: Paweł Radziejewski (Śrem) III miejsce: Waldemar Jackowski (Rawicz) W zawodach w Olsztynie wygrali: I miejsce: Paweł Śladowski (Gdańsk) II miejsce: Cezary Sobociński (Olsztyn) III miejsce: Piotr Śladowski (Gdańsk) W zawodach w Przemyślu nagrodzone osoby to: I miejsce Sebastian Halek (Przemyśl) II miejsce Paweł Bobeł ( Rzeszów) III miejsce: Andrzej Moskal (Krosno) Dariusz Zalewski, dyrektor marketingu SOPRO: "nie mogło nas zabraknąć wśród profesjonalistów od lat wybierających produkty, którymi pracują bez obawy o efekt końcowy. Cieszy nas to zaufanie, dlatego bez wahania wspieramy przedsięwzięcia jakimi są Regionalne Mistrzostwa wykonawców organizowane przez SGiSRW". Oprócz Sopro Mistrzostwa Glazurników wspierają również marki: Selena, Utrament, Ceramika Tubądzin, Rubi oraz Montolith. Sopro Polska ( www.sopro.pl ) więcej informacji z SOPRO POLSKA (PRESS BOX)

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
