SOSER marki WINIARY – idealne dopełnienie sosu (wersja dla mediów handlowych i marketingowych)

Nowy produkt to coś więcej niż standardowy sos pieczeniowy. To uniwersalna baza, która nadaje smak i poprawia konsystencję domowego sosu. Wprowadzeniu towarzyszy silna kampania medialna prowadzona w pierwszym kwartale 2011 roku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

SOSER to baza do sosów, znajdująca bardzo wiele różnych zastosowań. Rozmieszany z wodą doskonale sprawdzi się jako baza do duszenia mięsa. Jest też idealny do doprawienia i zagęszczenia sosu z pieczonego mięsa. Natomiast użyty podczas smażenia, podkreśli smak potrawy. SOSER idealnie komponuje się z najczęściej wybieranymi przez Polaków mięsami, czyli z drobiem, schabem i wołowiną – w każdej postaci! Wystarczy wymieszać 3 łyżki produktu SOSER w 300 ml zimnej wody, pogotować kilka minut i sos pieczeniowy np. do polania mięsa już na talerzu jest gotowy.

W zależności od preferencji, konsumenci mogą szukać własnego, ulubionego sposobu użycia nowego produktu marki WINIARY. Jak pokazały wyniki badań, w SOSERZE najwyżej cenią oni właśnie tę mnogość możliwości jego zastosowania.

Warto podkreślić, że SOSER nie zawiera dodatku glutaminianu sodu i konserwantów.

Produkt dostępny jest w funkcjonalnym kontenerku, który jest lekki i wygodny, gdyż pozwala na łatwe dozowanie.

SOSER to nasz hit. Produkt zdecydowanie przełomowy, który na pewno namiesza na rynku sosów. Jego pojawieniu się będzie towarzyszyć szeroko zakrojona kampania prowadzona m.in. w czołowych stacjach telewizyjnych, prasie i Internecie. Mamy nadzieję, że przełoży się ona na wyniki sprzedażowe, a co za tym idzie – szybką rotację produktu na półce. Nasze prognozy rynkowe wskazują, że wielu konsumentów będzie chciało spróbować tej oryginalnej nowości, dlatego warto zadbać o odpowiednią ekspozycję SOSERA na półce sosów w torebkach – podpowiada Katarzyna Sadowska, Marketing Culinary marki WINIARY.

SOSER to produkt przeznaczony zarówno dla amatorów, jak i doświadczonych miłośników gotowania, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w kuchni. Każdy z nich z pewnością szybko odnajdzie swój ulubiony sposób na wykorzystanie nowego produktu marki WINIARY i doceni jego możliwości. Dla początkujących doskonałą pomocą będzie także strona internetowa www.winiary.pl, na której znajduje się wiele cennych wskazówek i wspaniałych przepisów, również z wykorzystaniem produktu SOSER.

Produkt nie zawiera dodatku glutaminianu sodu i konserwantów, a jego sugerowana cena w ekonomicznym kontenerku 150g to 4,50 PLN.

Informacje handlowe

Produkt na półce – luty 2011Sugerowana cena jednego opakowania: 4,50 PLNMasa jednostkowa oraz waga brutto kartonu wysyłkowego – 150gLiczba sztuk w kartonie – 6Liczba warstw na palecie – 150Wymiary opakowania jednostkowego (w mm), wysokość x szerokość x długość – 75x112x65 

Informacje marketingowe

RESUME aktywności promocyjnych: TV, POS, Print (prasa konsumencka, prasa handlowa), Internet, promocja konsumenckaTV – termin i stacje: pierwszy kwartał 2011; stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz stacje tematycznePRINT – termin i tytuły: pierwszy kwartał 2011; pisma kobiece o zasięgu ogólnopolskimTV  – agencja reklamowa: Legend GroupTV i PRINT –  zakup mediów: MediaedgePOS –  typ materiałów: woblery, ulotkiPOS – agencja przygotowująca materiały: Linea RectaINTERNET –  termin i strony: www.winiary.plINTERNET –  agencja interaktywna: ADVPR – Eskadra PUBLICA

***

WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele