Soul and Mind Multimedia dla Goodyear

Firma Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o. przeprowadzi kolejną odsłonę akcji edukacyjnej skierowanej do kierowców.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Za stworzenie animacji 3D do filmu odpowiedzialna jest agencja Soul and Mind Multimedia. Akcja edukacyjna ma na celu wzrost sprzedaży opon marki Goodyear - największego producent opon na świecie, jak również dalsze budowanie wizerunku najbezpieczniejszej marki opon.

Po sukcesie pierwszej części filmu „Szkoła bezpiecznej jazdy”, Goodyear nakręcił jej kontynuację. Płyta DVD „Szkoła bezpiecznej jazdy 2” będzie prezentem w najbliższym sezonie zimowym, który klient otrzyma przy zakupie kompletu opon zimowych marki Goodyear. Film pokazuje, w jaki sposób powinien zachować się kierowca w różnych warunkach drogowych. W celu zilustrowania niebezpiecznych sytuacji wynikających z błędów popełnianych przez kierowców w filmie wykorzystano animacje 3D, które wykonała agencja Soul and Mind Multimedia.

Za produkcję filmu odpowiedzialna jest firma Hagmann MMC Produkcje TV.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"