Sowy reklamują kredyt hipoteczny w Banku BGŻ (wideo)

Bank BGŻ rozpoczyna kampanię reklamową oferowanego przez siebie kredytu hipotecznego. Akcję, której głównymi bohaterami są sowy, przygotowały firmy Grandes Kochonos i Initiative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kredytu hipotecznego w Banku BGŻ informuje, że przy korzystaniu z tego kredytu obowiązuje marża w wysokości procenta, która może zostać obniżona, jeśli klient znajdzie atrakcyjniejszą ofertę. Dodatkowo w ogóle nie płaci się marży za samo udzielenie kredytu i jego wcześniejszą spłatę.

W kampanii główną rolę odgrywają sowy. To kolejna „zwierzęca” reklama Banku BGŻ - w poprzedniej konto osobiste z premią promowały wiewiórki (obejrzyj ten spot).

Kampania kredytu hipotecznego - zaplanowana do 30 kwietnia - obejmuje przede wszystkim telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN24, TVP Info i stacje tematyczne) oraz internet (m.in. WP.pl, Onet.pl, Interia.pl, Google), a także regionalną prasę i radio oraz outdoor (bannery wielkoformatowe). Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediówy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu