Najwięcej osób zgromadził pierwszy epizod "SEX FM" wyemitowany 2września - wynika z danych przygotowanych dla Wirtualnemedia.plprzez AGB Nielsen Media Research. Obejrzało go 565 tysięcy widzówprzy udziałach na poziomie 4, 28 proc. Pokazany w ubiegłą niedzielętrzeci odcinek produkcji ( o nowej porze emisji) śledziło 208 tys.widzów, zapewniając kanałowi zaledwie 1, 28 proc. udziału wrynku.
Widownia "SEX FM" spada również w komercyjnej grupie 16-49. Średnieudziały po trzech odcinkach wyniosły w niej 3, 99 proc ( pierwszyepizod miał 7, 12 proc., trzeci już tylko 1,47 proc.)
Sex FM" to krótka forma serialu komediowego, stworzona na licencjiwłoskiego "Radia Sex". Akcja produkcji rozgrywa się w stacjiradiowej. Fabuła formatu opiera się na ukazaniu relacjidamsko-męskich, do których dochodzi wśród członków rozgłośni.Serial produkuje ATM Grupa, pierwsza serial liczy 15 odcinków.












