Spadek wydatków na reklamę w wyszukiwarkach

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wydatki na reklamę winternetowych wyszukiwarkach w Wielkiej Brytanii były o 6 procentniższe w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jeszcze wyższy, bo ponad 10-porocentowy spadek, odnotowano wobecostatniego kwartału 2008 roku - wynika z danych zajmującej sięinternetowym marketingiem firmy Efficient Frontier.

Dla porównania jeszcze między III a IV kwartałem minionego rokuwydatki na reklamę w wyszukiwarkach wzrosły na Wyspach o 14procent.

Ostatni spadek odnotowano nawet pomimo tego, że płatne reklamy wwyszukiwarkach są największym w Wielkiej Brytanii kanałeminternetowego marketingu, stanowiącym 59,3 procenta ogółu wydatkówna reklamę online i wartym 2 miliardy funtów.

Z danych Efficient Frontier wynika również, że w I kwartaleGoogle miało 80,6 procenta udziału na brytyjskim rynku płatnychreklam w wyszukiwarkach, zdecydowanie wyprzedzając Yahoo (9,5procenta).

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"