Sparc Media kupuje agencję Q i wchodzi na polski rynek

Sparc Media, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla online marketingu, kupuje polską agencję reklamową Q. Tym samym założona w Sydney firma rozpoczyna działalność także w Polsce i krajach Europy Środkowo - Wschodniej. Dotychczas Sparc Media posiadał lokalne biura m.in. w Tokyo, Nowym Jorku, Hong Kongu a od teraz także w Krakowie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 „Podjęcie współpracy z tak dużym graczem jakim jest Sparc Media to dla nas wyróżnienie.   Od ponad 6 lat udoskonalamy polskie kampanie w nowoczesnych kanałach komunikacji. Jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy m.in. system, umożliwiający przeprowadzenie kampanii rich mediowych na stronach premium i wiele innych innowacji. Dzięki połączeniu ze Sparc Media będziemy mogli przenieść nasze doświadczenia na międzynarodowe rynki.” - mówi Jakub Oleksy,  właściciel agencji reklamowej Q oraz Szef Sparc Media w Europie Środkowo - - Wschodniej.

Sparc Media to wiodący dostawca platform wymiany danych dla reklamodawców, służących m.in. do   zakupu, przestrzeni reklamowych premium w nowoczesnych mediach.  Sparc Media  to obecnie jedyna w Polsce firma oferująca dostęp do 24 platform zakupu przestrzeni reklamowej w czasie rzeczywistym oraz właściciel unikalnego systemu brand safety, służącego do weryfikacji stron internetowych, które są nośnikami reklamy. 

 „Cieszymy się, że naszymi działaniami w regionie pokierują specjaliści związani wcześniej z agencją reklamową Q. Ułatwi to szybsze przenoszenie naszego globalnego know-how i rozwiązań na lokalny grunt”. – mówi Wout Van Damme prezes Sparc Media. „Europa Środkowa i Wschodnia jest jednym z najbardziej dynamicznych rynków Europy jeśli chodzi o nowoczesne rozwiązania reklamowe. Już dzisiaj wiele kampanii online w Polsce i regionie nie odbiega od najnowocześniejszych rynkowych standardów. Chcemy uczestniczyć w tym procesie oferując unikalne rozwiązania.” dodaje Van Damme.  

Korzystając z doświadczenia agencji reklamowej Q, Sparc Media (firma znana wcześniej jako Funbox)  skupi się na budowie regionalnej strategii  oraz pozyskiwaniu klientów i partnerów na nowych rynkach.

O Sparc Media: 

Założona w Sydney w 2004 roku firma, jest wiodącym dostawcą rozwiązań dla online marketingu, specjalizującym się we wdrażaniu kampanii i zautomatyzowanym zakupie przestrzeni reklamowych w nowoczesnych kanałach komunikacji. Obecnie Sparc Media oferuje dostęp do 24 różnych platform wymiany danych, formatów reklamowych oraz RTB. Firma jest całkowicie niezależną spółką opartą na prywatnym kapitale i zatrudnia 68 specjalistów w 8 krajach. Siedziba firmy znajduje się w Sydney a jej lokalne biura m.in. w Tokyo, Monachium, Nowym Jorku, Hong Kongu, Amsterdamie i Krakowie. Sparc Media współpracuje z największymi firmami medialnymi na rynku m.in. Appnexus, Medimath, Dentsu Aegis Network, IPONWEB. Więcej informacji na: www.sparcmedia.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów