Spark Foundry przejmuje obsługę Ergo Hestii od Caratu

Dom mediowy Spark Foundry (poprzednio Mediavest), należący do Publicis Media zajmie się obsługą mediową firmy ubezpieczeniowej Grupa Ergo Hestia. Wcześniej marketer był klientem Carat Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Spark Foundry przejmuje obsługę Ergo Hestii od Caratu

Spark Foundry zajmie się między innymi planowaniem oraz zakupem mediów do kampanii wizerunkowych i produktowych Ergo Hestia.  Do zadań agencji będzie należeć również koordynacja działań połączona z analizą i optymalizacją kampanii.

Wybór Spark Foundry poprzedzony był przetargiem, w którym wzięło udział kilka agencji mediowych. Ich nazwy nie zostały ujawnione. Wcześniej Grupa ERGO Hestia współpracowała z domem mediowym Carat (Denstu Aegis Network Polska).

Wartość budżetu oraz ramy czasowe obowiązywania umowy nie zostały ujawnione. Agencja Spark Foundry już rozpoczęła pracę dla nowego klienta.

Spark Foundry to nowa nazwa domu mediowego Mediavest wprowadzona na początku lipca br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii