W czarno-białych kadrach spotu, który powstał na potrzeby kampanii, rozpoznamy miejsca, postacie i atrakcje charakterystyczne dla północnej Polski. Specjal nadaje nowego kontekstu temu, co niezmienne od wielu lat.
- W kampanii „Prawdziwy smak Północy”, prócz piękna samego regionu, pokazujemy też konsumentom, jak silne są związki naszego piwa z północną Polską. Specjal, powstaje tu, w Elblągu i jest nierozerwalnie związany z regionem - mówi Barbara Rychel, dyrektor marek regionalnych w Grupie Żywiec.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/specjal-nie-wyjezdzaj-daleko-odkryj-nasza-polnoc ##
Spoty poświęcone są każdemu z trzech województw rodzimego rynku marki: kujawsko-pomorskiemu, pomorskiemu i warmińsko-mazurskiemu. Emitowane będą na VOD, na kanale YouTube marki oraz w sieciach kin w miastach regionu, telewizji regionalnej i na zewnętrznych nośnikach digitalowych. Na podstawie spotu powstały też kreacje digitalowe i social media.

Za działania marketingowe marki odpowiadają: ATL&BTL - agencja Just, Digital&Social Media – agencja VMLY&R, media relations& PR – agencja Roots. Planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom. Spot video zrealizowany został przez agencję Just (kreacja i nadzór) oraz Film Produkcja (producent).











