Spektakularna ekspozycja Rainbow: Ikoniczne budynki Poznania w sąsiedztwie Starego Rynku

Poznań zyskał nową atrakcję w postaci imponującego muralu i reklamy Rainbow, zlokalizowanych przy ul. Garbary i Estkowskiego. Ekspozycję przygotował Braughman Group Media, a jej efekty zachwycają przechodniów oraz mieszkańców miasta.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Spektakularna ekspozycja Rainbow: Ikoniczne budynki Poznania w sąsiedztwie Starego Rynku

Dlaczego murale i OOH to skuteczna forma reklamy?

Murale, szczególnie w połączeniu z reklamą zewnętrzną (OOH), stanowią wyjątkową formę promocji, która przyciąga wzrok i zapada w pamięć. Wielkoformatowe malowidła, umieszczone w strategicznych miejscach miasta, potrafią zaskoczyć i zaciekawić przechodniów, tworząc silniejsze związki z marką. Taka forma reklamy nie jest nachalna, a jednocześnie efektywnie dociera do szerokiego grona odbiorców, wzbogacając przestrzeń miejską o elementy sztuki i kultury.

Szczegóły realizacji artystycznego muralu

Malowanie muralu trwało 12 dni, podczas których 13 osób pracowało nad stworzeniem tego dzieła na elewacji o powierzchni około 580 m². Do wykonania muralu zużyto około 110 litrów farby. Co ciekawe, cała praca była wykonywana ręcznie, przy użyciu pędzli i wałków.

- Pracując przy projekcie reklamy musieliśmy wziąć pod uwagę kilka istotnych zmiennych. Z jednej strony świetną lokalizację, czyli samo centrum Poznania, z drugiej strony chcieliśmy, aby nasza kreacja jak najlepiej współgrała z projektem przedstawiającym perełki miasta. Udało nam się to dzięki kilku sprytnym zabiegom graficznym, jednocześnie pozostając w radosnej w konwencji beztroskich wakacji z Rainbow. Projekt jest efektem współpracy z agencją reklamową Twin - podkreśla Radomir Świderski, marketing manager, Rainbow.

 

Wyzwania i techniki

Prace nad muralem wymagały precyzji i zastosowania różnych technik, aby pokonać nierówności elewacji. Malowanie linii prostych wymagało użycia poziomic i sznurków traserskich, które pomogły w uzyskaniu dokładnych odwzorowań.

grafika

 

Artystyczne i kreatywne podejście

Autorem grafiki przedstawiającej perełki architektoniczne Poznania, idealnie wpisującej się w klimat miasta, jest Karol Dziewulski z Braughman Group Media. Za layout kampanii odpowiada klient Rainbow, co gwarantuje spójność i harmonię z wizją marki.

Nowa ekspozycja w Poznaniu to doskonały przykład, jak murale i reklamy OOH mogą skutecznie przyciągnąć uwagę i wpisać się w miejską przestrzeń, tworząc niezapomniane wrażenia. Przemyślane działania Braughman Group Media po raz kolejny pokazują, że reklama może być zarówno efektywna, jak i artystycznie inspirująca.

grafika

 

Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów