„Spełnij zmysłowe marzenia” w kampanii Douwe Egberts Crema Silk (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kawy Douwe Egberts wspierająca jej nową wersję - Crema Silk. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Spełnij zmysłowe marzenia z Douwe Egberts Crema”, przygotowały firmy DraftFCB+AdFabrika i PHD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy kawy Douwe Egberts Crema Silk podkreślają, że ma ona delikatny smak i apetyczną pianką, która pojawia się na powierzchni zaraz po zaparzeniu. Kampania - podobnie jak sama kawa - jest skierowana przede wszystkim do kobiet - aktywnych zawodowo i lubiących rozrywkę. Crema Silk to trzeci wariant kawy Douwe Egberts - po Black i Gold.

Akcja reklamowa - zaplanowana na listopad i grudzień - obejmuje billboard sponsorski w telewizji i reklamy w prasie. Kreację kampanii przygotowała agencja DraftFCB+AdFabrika, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych