Śpiewające gwiazdy przyniosły Polsatowi 45 mln zł

Czwarta edycja show "Jak oni śpiewają" miała najmniejsząoglądalność spośród wszystkich serii widowiska, ale zapewniłaPolsatowi pozycję wicelidera w swoim paśmie emisji za TVN-em.Program przyniósł stacji wpływy reklamowe wynoszące ponad 45 mlnzł.

ks / pp
ks / pp
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia czwartej edycji muzycznego widowiska Polsatuwyniosła 3,23 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 22,59proc. w grupie 4+ i 19,70 proc. w 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Tonajmniejsza oglądalność spośród wszystkich wyemitowanych dotychczasserii "Jak oni śpiewają" - pierwsza pokazywana wiosną 2007 rokumiała bowiem 4,5 mln widzów, druga - 4,1 mln, a trzecia - 3,58mln.

Tym razem jednak widowisko natrafiło na silnego konkurenta. Wsobotnim paśmie po 20.00 TVN emitowała bowiem m.in. show "Mamtalent", który zapewnił stacji pozycję lidera (widownia TVN-u wczasie "JOŚ" wyniosła 3,52 mln osób, poza "Mam talent" kanałnadawał także "Nianię" i filmy fabularne). Polsat znalazł się nadrugim miejscu, ale udało mu się wyprzedzić oba kanały telewizjipublicznej: TVP 1, która pokazywała w tym czasie głównie filmyfabularne (oglądało je 3,03 mln widzów) i TVP 2 (m.in. "FortBoyard", "U Pana Boga w ogródku", kabarety, filmy; 1,99 mln).

- Format oparł się kolosowi konkurencji. Przez cały okres emisjimiał stabilną, wysoką widownię. Finał "Jak oni śpiewają", któryzobaczyło 4,2 mln widzów, pokazał, że nasze show wciąż ma olbrzymipotencjał - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl wynikiprogramu Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu. Stacjaplanuje już piątą edycję show, która pojawi się w ramówce wiosną2009 roku.

Dochód Polsatu z reklam nadawanych wokół czwartej serii "Jak oniśpiewają" wyniósł w sumie 45,3 mln zł (dane cennikowe netto bezrabatów). Tym razem jednak programowi nie udało się pokonać wprzychodach reklamowych "Tańca z gwiazdami" (co miało miejscewiosną br.), bowiem zakończona tydzień wcześniej ósma edycja showTVN-u miała o prawie 15 mln zł wyższe wpływy od czwartej odsłonywidowiska Polsatu. Więcej od "JOŚ" z reklam przyniósł też "Mamtalent" - 54,5 mln zł.

Widownia "Jak Oni śpiewają" odcinek poodcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu

Profil widowni "Jak Oni śpiewają"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela