Spike Lee i jego droga do sukcesu w nowej globalnej kampanii Montblanc

Marka Montblanc ruszą z globalną kampanią pod hasłem "What Moves You, Makes You". Działania, których jednym z bohaterów jest Spike Lee pokazują autentyczne historie, które wspierają ideę, że podążanie za pasją definiuje Ciebie jako osobę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma w nowej kampanii zebrała spostrzeżenia trzech znanych osób, które żyją z celem i pasją: wielokrotnie nagradzanego pisarza i reżysera Spike'a Lee (USA), wielokrotnie nagradzanego aktora Tarona Egertona (Wielka Brytania) oraz piosenkarza, aktora i pisarz Chen Kun (Chiny).

- Dzięki tej kampanii angażujemy się w nowe, globalne pokolenie liderów i profesjonalistów, inspirując ich do osiągnięcia pełnego potencjału w drodze przez życie kierowane pasją - mówi Vincent Montalescot, wiceprezes ds. marketingu w Montblanc. - Kampania wyraża nowe dążenie do życia, w którym życie zawodowe i osobiste nie konkurują ze sobą, ale się wzajemnie wzbogacają.

Dzięki serii autentycznych historii opowiedzianych przez te gwiazdy, Montblanc chce inspirować ludzi do odkrywania swoich możliwości na ich własnych warunkach.

- Na różnych etapach kariery trzy kreatywne katalizatory, na które zwracamy uwagę, są żywym dowodem na to, że podążanie za tym, co Cię porusza, ostatecznie prowadzi Cię do spełnienia i sukcesu - wyjaśnia Montalescot.

Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych, reklamę drukowaną oraz działania w internecie i w mediach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji