Społeczność LGBT mocno zaangażowana medialnie

Lesbijki, geje, osoby biseksualne i transgenderyczne regularnie korzystają z mediów. Najchętniej odwiedzają witryny i blogi związane ze społecznością LGBT - wynika z badania firmy Community Marketing.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ciągu 7 dni poprzedzających badanie witryny i blogi poświęcone tematyce LGBT odwiedziło 67 proc. gejów i 58 proc. lesbijek z USA. Ponad 1/3 z nich stwierdziła, że w ostatnich 12 miesiącach zwiększyła częstotliwość odwiedzania tego typu stron.

Następne w kolejności aktywności medialne wśród osób homoseksualnych zza oceanu to oglądanie telewizji, odwiedzanie mainstreamowych serwisów internetowych i blogów oraz czytanie gazet głównego nurtu. Za nimi znalazły się poświęcone LGBT e-mailowe newslettery oraz publikacje lokalne.

Ogółem homoseksualni mężczyźni częściej niż kobiety konsumują niemal każdy rodzaj mediów.

grafika

Badanie wykazało także sporą akceptację w społeczności LGBT dla reklam. Około 40 proc. gejów, lesbijek i osób biseksualnych "lubi" firmowe strony na Facebooku, a 34 proc. mężczyzn i 27 proc. kobiet klika w reklamy w tym społecznościowym serwisie. Jednak co warte odnotowania, 27 proc. mężczyzn i 31 proc. kobiet nie angażuje się w żadne powiązane z reklamami aktywności.

grafika

Jako marki najbardziej przyjazne społeczności LGBT, badani z USA wymienili Starbucks, JCPenney, Target, Apple i Amazon. Natomiast 75 proc. respondentów bojkotuje sieć fast-foodów Chick-fil-A, której dyrektor sprzeciwia się legalizacji homoseksualnych małżeństw.

Badanie "2013 LGBT Community Survey" zostało przeprowadzone przez firmę Community Marketing w maju i czerwcu 2013 r. wśród ponad 30 tys. osób ze społeczności LGBT z ponad 100 krajów (ponad 14 tys. z USA).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online