Spółka wydawcy „Rzeczpospolitej” ma problem z rozliczeniem kosztów

Firma e-Kiosk, należąca do Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, nie uzyskała od rewidenta potwierdzenia prawidłowości części rozliczeń międzyokresowych kosztów. Może to obniżyć kwotę jej zysków zatrzymanych.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Spółka wydawcy „Rzeczpospolitej” ma problem z rozliczeniem kosztów

W komunikacie giełdowym e-Kiosku opisano, że biegły rewident nie może stwierdzić prawidłowości rozliczeń międzyokresowych kosztów w kwocie 17,441 mln zł. Chodzi o wydatki „związane z periodyzacją kosztów sprzedawanych wydawnictw elektronicznych, które dotyczą przyszłych okresów sprzedaży”.

Zaznaczono, że zarząd firmy „na obecnym etapie nie jest w stanie oszacować rzeczywistych kwot, które mogą wpłynąć na obniżenie zysków zatrzymanych”. Dodano, że zarząd „podejmie niezwłocznie stosowne czynności w celu zbadania przedmiotowego zagadnienia powołując niezależny zespół ekspertów”.

Analogiczny komunikat opublikowała firma Gremi Media, do której należy 78,15 proc. akcji e-Kiosku.

Spółka e-Kiosk zajmuje się sprzedażą prasy i e-booków w formie cyfrowej. W pierwszych trzech kwartałach 2024 roku zanotowała wzrost przychodów r/r z 9,65 do 9,95 mln zł, jej skorygowany zysk EBITDA zwiększył się z 2,71 do 3,11 mln zł, a zysk netto zmalał z 1,24 do 1,13 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii