„Sport jest wszędzie” w kampanii 4Move

Pod hasłem „Sport jest wszędzie” startuje kampania reklamowa napoju 4Move. Akcję – obejmującą telewizję i outdoor – przygotowały firmy TBWA, Tank Production i Equinox.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move wspiera jego wprowadzenie do sprzedaży przez firmę FoodCare. Akcja pod hasłem „Sport jest wszędzie” podkreśla, że nawadnianie organizmu – które zapewnia ten produkt –jest wskazane nie tylko dla profesjonalnych sportowców, lecz również dla wszystkich, którzy po prostu lubią ruch i aktywne życie. Przekaz informuje ponadto, że dostępny w czterech owocowych smakach 4Move zawiera zarówno substancje mineralne, jak też składniki odżywcze, takie jak witaminy i mikroelementy.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spoty 15- i 30-sekundowe) oraz outdoor (billboardy i citylighty). Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA, produkcją reklam telewizyjnych zajęło się studio Tank Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela