Sport Onet wyprzedził Sport.pl. W dół Zestadionu.pl i Interia Sport, w górę dział sportowy SE.pl

Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem sportowym pozostają WP SportoweFakty, a na drugie miejsce awansował dział sportowy Onetu, wyprzedzając Sport.pl. Podobne spadki jak Sport.pl zanotowały Zestadionu.pl oraz działy sportowe Interii i o2.pl, natomiast znacząco wzrosła liczba użytkowników sekcji sportowej SE.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

WP SportoweFakty, stanowiące dział sportowy WP.pl (Grupa Wirtualna Polska), w listopadzie br. odwiedziło 7,15 mln użytkowników, co przełożyło się na 24,64 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis miał ponad 1,1 mln odwiedzających niż dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska), który przyciągnął 6,03 mln internautów (20,76 proc. zasięgu).

Niżej w zestawieniu są sekcje sportowe kilku innych portali horyzontalnych. Sport.pl, stanowiący taką sekcję Gazeta.pl (Agora), zanotował 5,68 mln użytkowników i 19,56 proc. zasięgu, na o2.pl dział sportowy (Grupa Wirtualna Polska) miał 3,38 mln użytkowników i 11,65 proc. zasięgu, a na Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) - 2,68 mln użytkowników i 9,22 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-wyniki-mediapanel-listopad-2020,7170422384383617a ##

W czołówce są dwie witryny mediów pozainternetowych. Sekcję sportową portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 3 mln internautów (to dało 10,36 proc. zasięgu), a serwis TVP Sport - 2,17 mln internautów (7,47 proc. zasięgu). Z pierwszej dziesiątki wypadł natomiast serwis „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska), który od zawieszenia rozgrywek wskutek epidemii wiosną br. notował duże spadki odwiedzalności, a na początku grudnia wprowadzono w nim płatny, subskrypcyjny system dostępu do treści.

Zestadionu.pl (Grupa Iberion) zanotował 4,03 mln użytkowników i 13,88 proc. zasięgu, a Meczyki.pl (Online Venture) - 2,46 mln użytkowników i 8,48 proc. zasięgu.

grafika

Miesiąc do miesiąca WP SportoweFakty zyskały 86,8 tys. internautów (to 1,2 proc. w górę). Z kolei dział sportowy Onetu zanotował spadek o 317,5 tys. użytkowników (5 proc.) i wskoczył na drugie miejsce, wykorzystując utratę przez Sport.pl 769,7 tys. odwiedzających (10,7 proc.).

Procentowo jeszcze mocniej zmalały wyniki Zestadionu.pl i działu sportowego Interii. W pierwszym ubyło 707,6 tys. internautów (14,9 proc.), a w drugim 372,6 tys. (12,2 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/portal-super-expressu-zwiekszyl-przewage-nad-wyborcza-pl-i-fakt-pl-mocno-w-dol-serwisy-dgp-top12,7170414969280129a ##

Z kolei sekcja sportowa o2.pl straciła 412,1 tys. użytkowników (10,9 proc.), a serwis TVP Sport - 13 tys. (0,6 proc.).

Za to w dziale sportowym SE.pl (Grupa ZPR Media) przybyło 332,4 tys. internautów (12,4 proc.), a na Meczyki.pl - 12,3 tys. (0,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online