WP SportoweFakty z mniejszą przewagą nad Onet Sport, mocno w górę sekcje sportowe o2.pl i Fakt.p

Liderem wśród internetowych platform sportowych pozostają WP SportoweFakty, ale w czerwcu ich przewaga nad Onet Sport zmalała o prawie 900 tys. użytkowników. Duże wzrosty osiągnęły natomiast działy sportowe portali o2.pl i Fakt.pl oraz witryna TVP Sport, w której internauci spędzają najwięcej czasu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że w czerwcu br. WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska) jako stronę www i aplikację mobilną odwiedziło 8,36 mln internautów, co przełożyło się na 28,09 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie średnio 23 minuty i 36 sekund.

Sekcja sportowa Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 7,38 mln użytkowników, 24,79 proc. zasięgu oraz 21 minut i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania przez internautę. W tej ostatniej statystyce liderem jest platforma TVP Sport, na której 4,03 mln odwiedzających (13,55 proc. wszystkich polskich internautów) spędziło średnio po 34 minuty i 36 sekund.

TVP Sport jest zdecydowanie popularniejsza od witryny Polsat Sport (Grupa Polsat-Interia), w której 2,58 mln użytkowników (8,69 proc. zasięgu) spędziło przeciętnie po 6 minut i 43 sekundy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-tiktok-jak-korzystac-w-polsce-facebook-awaria-traci,7169805175732353a ##

Oprócz WP i Onetu w zestawieniu ze swoimi witrynami sportowymi są inne portale horyzontalne. Sport.pl, funkcjonujący jako sekcja Gazeta.pl (Agora), zanotował 6,51 mln użytkowników, 21,87 proc. zasięgu oraz 13 minut i 7 sekund średniego czasu korzystania, dział sportowy Interii (Grupa Polsat-Interia) - 5,46 mln internautów, 18,35 proc. zasięgu oraz 12 minut i 34 sekundy spędzonych przeciętnie przez odwiedzającego, a analogiczna sekcja o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 3,45 mln użytkowników, 11,6 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 29 sekund średniego czasu korzystania.

Na portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) sekcja sportowa miała 3,11 mln użytkowników, 10,46 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 24 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) - 2,93 mln internautów, 9,84 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 42 sekundy średniego czasu korzystania.

Z kolei Meczyki.pl odwiedziło 3,54 mln internautów (11,9 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam przeciętnie 7 minut i 40 sekund. Serwis od marca realizuje dużo treści wideo na swoim kanale youtube’owym, jego właściciel, do którego należy też witryna PPE.pl, w ub.r. osiągnął wzrost przychodów o 121 proc. do 8,76 mln zł i zysku netto z 2,19 do 5 mln zł.

grafika

W porównaniu z majem WP SportoweFakty straciły 483,7 tys. internautów (to 5,5 proc. w dół), przy czym średni czas korzystania z witryny wydłużył się o 24 sekundy (1,7 proc.). Natomiast Onet Sport zanotował wzrost liczby użytkowników o 410,8 tys. (5,9 proc.) i przeciętnego czasu korzystania o 48 sekund (3,9 proc.). Dzięki temu jego strata do liderującej witryny zmalała z 1,88 mln do 982 tys. internautów.

Na Sport.pl liczba użytkowników zwiększyła się o 116,1 tys. (1,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 40 sekund (4,8 proc.). Dział sportowy Interii zanotował spadek o 156,6 tys. internautów (2,8 proc.) i wzrost o minutę i 34 sekundy przeciętnego czasu korzystania (14,2 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ekstraklasa-przetarg-canal-jaka-oferta-edyta-sadowska,7169805904615041a ##

Wyniki kilku witryn poszły mocno w górę. Platforma TVP Sport zyskała 1,19 mln internautów (41,7 proc.) oraz 11 minut i 34 sekundy średniego czasu korzystania (50,2 proc.), sekcja sportowa o2.pl - 1,35 mln użytkowników (64,5 proc.) i 36 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (31,9 proc.), a dział sportowy Fakt.pl - 1,55 mln odwiedzających (99,9 proc.) i 14 sekund średniego czasu korzystania (10,8 proc.).

Na Meczyki.pl przybyło 382,5 tys. internautów (12,1 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 7 sekund (1,5 proc.). Sekcja sportowa portalu „Super Expressu” zanotowała wzrost liczby użytkowników o 238 tys. (8,8 proc.) i spadek średniego czasu korzystania o 33 sekundy (16,9 proc.), a na platformie Polsat Sport przy wzroście liczby internautów o 352 tys. (15,8 proc.) przeciętny czas korzystania zmalał o minutę i 22 sekundy (16,9 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"