Na jego mocy klienci operatora zachowają dostęp do obu kanałów sportowych, jak również dostęp ten utrzymają Ci, którzy wcześniej oglądali kanały za pośrednictwem Multimedia Polska - przejętej spółki na początku tego roku.
- To ważny krok w dalszym rozwoju naszej firmy, jako nadawcy działającego na polskim rynku, pomagający nam skupić się na poszerzaniu rozrastającej się oferty programowej - mówi Dirk Gerkens, CEO IKO Poland srl - Dzięki nowej umowie mamy gwarancję dotarcia do wielu odbiorców. Vectra to dla nas ważny partner, z którym z powodzeniem współpracujemy od wielu lat. Z tego się cieszymy - dodaje.
Obie stacje nadal dostępne będą dla abonentów Vectry na tych samych kanałach: Sportklub na kanale 223, a Fightklub na kanale 224.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/vectra-uruchamia-serwis-vod-w-tv-online,7170521340356225a ##

Według danych Nielsen Audience Measurement średni udział Fightklub w 2019 roku wyniósł 0,009 proc. Sportklub nie jest objęty monitoringiem.
W 2018 roku grupa kapitałowa Vectra zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 769,99 mln zł oraz spadek zysku netto o 17,3 proc. do 64,4 mln zł. Na początku br. przejęła konkurencyjną sieć kablową Multimedia Polska.











