Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (listopad 2006 - styczeń 2007) pokazuje, że liderem wśród sieci radiowych pozostaje radio Eska.
W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Eska zmniejszyła udział w rynku z 8,2 proc. do 7,6 proc. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 5,4 proc. (rok wcześniej – 5,5 proc.). Złote Przeboje (18 stacji - Agora) miało 3,3 proc. rynku, gdy przed rokiem generowały udział na poziomie 3,4 proc..
RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 0,9 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,6 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim.
Udziały w rynku %Listopad - styczeń 2007Listopad - styczeń 2006ESKA [33]7,6%8,2%Audytorium 17 [17]5,4%5,5%Złote Przeboje [18]3,3%3,4%AD POINT [11]1,7%1,6%RMF MAXXX [8]0,9%0,6%PLUS [11]0,6%0,7%VOX FM [8]0,5%0,1%ROXY [6]0,3%0,3%

Fale: listopad 2006 : styczeń 2007 (wielkość: 23 040) listopad 2005 : styczeń 2006 (wielkość: 22 989) Grupy celowe: wszystkie przypadki Wielkość (nie ważona): 30 160 634 (580 752 przypadków, 100,0% całej próby)
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" najchętniej słuchaną siecią radiową była Eska, która – w porównaniu do ostatniego badania - straciła o 0,2 punkty proc..
Udziały w rynku %Listopad - styczeń 2007październik grudzień 2006ESKA [33]7,6%7,80%Audytorium 17 [17]5,4%5,20%Złote Przeboje [18]3,3%3,40%AD POINT [11]1,7%1,70%RMF MAXXX [8]0,9%0,90%PLUS [11]0,6%0,50%VOX FM [8]0,5%0,44%ROXY [6]0,3%0,34%
Podobne informacje - najnowsze dane:











