Telewizja Polska w wizerunkowym spocie promuje takie produkcje, jak: „The Voice Kids 4”, „Dance Dance Dance 3”, „Kabaret. Super show Dwójki”, „Jaka to melodia?”, „Stulecie Winnych 3”, „Pytanie na śniadanie” i „To był rok! 3”.
W minutowym klipie występują: m.in. Cleo, Joanna Jędrzejczyk i Agustin Egurrola, Ida Nowakowska, Bartosz Gajda, Robert Motyka, Rafał Brzozowski, Patryk Szwichtenberg, Piotr Rogucki, Małgorzata Tomaszewska, Aleksander Sikora, Tomasz Kammel i Izabela Krzan.

Telewizja Polska w klipie wykorzystała utwór „Bratnie Dusze” w wykonaniu Cleo i Dawida Kwiatkowskiego.
Spot emitują już Polsat i TVN
Telewizja Polska jako ostatnia rozpoczyna emisję wizerunkowego spotu wiosennej ramówki. Od piątku, 12 lutego spot wiosennej ramówki pokazuje Polsat. Z kolei od 14 lutego wizerunkowy klip nadaje TVN.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dance-dance-dance-trzecia-edycja-joanna-jedrzejczyk-agustin-egurrola-jury-opinie,7170380381653121a ##











