„Spotkajmy się w bibliotece” (wideo)

Od 18 stycznia trwa telewizyjna kampania Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego na rzecz bibliotek. Akcja przebiega pod hasłem „Spotkajmy się w bibliotece”.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem „Spotkajmy się w bibliotece” promuje Program Rozwoju Bibliotek Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności, który realizuje Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Przekaz podkreśla, że biblioteki w małych miastach i na wsiach to ciekawe miejsca spotkań, aktywności i dostępu do informacji, zachęcając odbiorców do współtworzenia tych ośrodków zgodnie z lokalnymi potrzebami. A ramach akcji 15- i 30-sekundowy spot reklamowy jest od 18 stycznia emitowany w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN. Koncepcją, kreacją i strategią kampanii – zaplanowanej do końca lutego – zajęła się agencja Adliner, a media zaplanował dom mediowy MediaVest.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji