Spotlight Agency podpisuje umowę z Sony Music Polska

Spotlight Agency, firma zarządzająca karierami twórców internetowych w Polsce, zawarła umowę wydawniczą z wytwórnią Sony Music Polska. Ma to pozwolić agencji rozbudować pierwszy w Polsce dział managementu muzycznego skierowany wyłącznie do influencerów, oferując twórcom internetowym nowe ścieżki kariery i dochodu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy Sony Music Polska wesprze Spotlight Agency i twórców z ich portfiolio dystrybucyjnie, koncepcyjnie oraz produkcyjnie, z kolei agencja daje wytwórni status wyłącznego dystrybutora powstałych materiałów na terenie całego świata przez okres trwania umowy.

Dzięki nawiązanemu partnerstwu ma powstać kilkadziesiąt nowych piosenek. Będą to utwory między innymi Natalii Natsu Karczmarczyk, Moniki Kociołek, Patrycji Mołczanow, Godface'a, Czarka Nykiela, Karola Pieszko, Klaudii Sadownik, Alicji Malec.

- Jesteśmy zdeterminowani, by zapewnić naszym influencerom możliwości rozwoju ich karier w kierunkach zgodnych z ich umiejętnościami i oczekiwaniami. Obserwujemy od lat, jak kawałki nagrywane przez twórców internetowych zdobywają serca publiczności. Dlatego zawarcie umowy z Sony Music Polska pozwala nam zabezpieczyć dalszy sukces działań w sferze muzycznej i otworzyć dla naszych artystów drzwi do międzynarodowej kariery. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać ich pasje i pomagać w realizacji artystycznych wizji. Naszym celem jest stworzenie silnej platformy, która da im szansę wyrażenia siebie i podbicia światowych rynków – mówi Wojciech Szaniawski, prezes zarządu Spotlight.

Będą wspólne koncerty

Jak informuje agencja, dla twórców związanych ze Spotlight umowa z Sony to nie tylko nowe możliwości rozwoju i kariery, ale również szansa na generowanie zarobku z tantiem. Spotlight zamierza pod koniec bieżącego roku ogłosić pierwsze trasy koncertowe dla swoich twórców oraz rozważa organizację koncertów wspólnych, a także udział w festiwalach w przyszłym roku.

- Od wielu miesięcy obserwujemy muzyczne poczynania twórców internetowych. Wielu z nich wiąże swoją przyszłość z muzyką. Cieszymy się, że możemy wspierać ich pasje i realizować artystyczne wizje – mówi Mateusz Kołacz, general manager Artist Services Poland & Eastern Europe w Sony Music Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"