1,58 mln widzów „Sprawy dla reportera”. TVP1 wiceliderem rynku

Nowe odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 1,58 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i trzecie w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Jesienne odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.40, począwszy od 9 września br. Do 14 października br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 1,58 mln widzów. Przełożyło się to na 12,93 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 7,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 30 września br. Obejrzało go 1,62 mln widzów.

grafika

TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 12,99 proc., emitujący w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasują się: Polsat (8,56 proc.; „Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości”, filmy fabularne) i TVP2 (4 proc.; pasmo filmowe).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magazyn-sledczy-anity-gargas-sezon-2021-2022-tvp,7170104431081089a ##

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest trzecia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska