„Sprawdź Jokera” w kampanii Payback

Pod hasłem „Sprawdź Jokera. Miliony punktów do zebrania” ruszyła kampania promująca program Payback (Loyalty Partner Polska). Akcję przygotowały agencja Ogilvy Action i dom mediowy Media Vest.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach rozpoczętej właśnie promocji użytkownicy programu Payback mogą odbierać w punktach sprzedaży wybranych partnerów karty Joker, pod którymi kryją się zaskakujące oferty związane z dodatkowymi punktami. Dzięki mechanizmowi cross usage na jednej karcie można znaleźć oferty wielu partnerów programu, np. stacji paliw BP, sieci sklepów Empik, Smyk i Real czy sieci kin Multikino.

Celem kampanii - rozpoczętej 5 września, a zaplanowanej do 2 października - jest zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego oraz częstotliwości zakupów w punktach partnerskich Payback.

grafika

Akcji towarzyszą działania reklamowe: materiały POS w partnerskich punktach sprzedaży oraz spoty w radio. Koncepcję promocji oraz kreację wspierających ją reklam przygotowała agencja Ogilvy Action, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Vest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"