Nadanie reklam T-Mobile podczas transmisji z Super Bowl 2017 potwierdził na Twitterze John Legere, szef amerykańskiego oddziału koncernu.
Kreacją spotu (lub spotów - w ub.r. T-Mobile przygotował dwa różne klipy) zajmuje się agencja Publicis, która obsługuje reklamowo T-Mobile US. Oficjalnie jednak operator nie udziela żadnych bliższych informacji o swojej obecności podczas transmisji Super Bowl 2017.

W przeszłości T-Mobile wielokrotnie nadawał swoje reklamy podczas finału NFL, brały w nich udział znane postaci i celebryci – m.in. Kim Kardashian, Sarah Silverman, Chelsea Handler i Tim Tebow.
W ub.r. T-Mobile nadał 2 reklamy przy Super Bowl, ich bohaterami byli Drake oraz Steve Harvey. Spoty okazały się udane, znalazły się w pierwszej trójce najpopularniejszych reklam z Super Bowl 2016.

Inny amerykański operator komórkowy - Sprint także zapowiedział swój reklamowy powrót do Super Bowl. Ostatnio koncern reklamował się podczas finału w 2015 r., gdy w zabawny sposób „przepraszał” swoich konkurentów – Verizon i AT&T. Teraz planuje nowy 30-sek. spot, jednak żadne szczegóły dotyczące tej produkcji nie są znane.
Transmisję z Super Bowl 2017 w niedzielę 5 lutego br. przeprowadzi stacja Fox, która ustaliła cenę pojedynczego półminutowego spotu na ok. 5 mln dol.











