„Spróbuj czegoś nowego” - Visa z nowym hasłem promuje płatności kartą w sklepach i internecie (wideo)

Visa rozpoczęła kampanię, w której promuje płatności kartami tej marki zarówno w stacjonarnych punktach sprzedaży, jak i sklepach internetowych . Akcję, prowadzoną pod hasłem „Spróbuj czegoś nowego z Visa”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Saatchi & Saatchi i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Spróbuj czegoś nowego” - Visa z nowym hasłem promuje płatności kartą w sklepach i internecie (wideo)
czekaj...

Rozpoczęta pod koniec lutego promocja obejmuje konkurs, w ramach którego osoby, które dokonają płatności z Visa, zarejestrują transakcję na stronie konkurs.visa.pl oraz opiszą lub udokumentują na zdjęciu albo nagraniu audio/wideo, czego nowego spróbowali w życiu dzięki takiej płatności, będą mogły zdobyć nagrody (codziennie do wygrania są 24 karty przedpłacone Visa o wartości 200 zł każda, raz w tygodniu - karta o wartości 1000 zł, a nagroda główna to samochód Toyota Auris Premium Style).

grafika

W ramach akcji zorganizowane też zostaną eventy w centrach handlowych - w strefach Visa dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości będzie można m.in. spotkać się ze zwierzętami, doświadczyć lądowania na księżycu czy spotkania z UFO. Osoby odwiedzające te miejsca otrzymają dodatkowo kupony rabatowe do wykorzystania u partnerów akcji - w sieciach C&A (Kraków) oraz Intersport (Warszawa, Wrocław, Gdańsk).  Eventy dobędą się w Złotych Tarasach w Warszawie (14-15 marca), Bonarce w Krakowie (21-22 marca), Magnolii we Wrocławiu (28-29 marca) oraz Galerii Bałtyckiej w Gdańsku (1-2 kwietnia).

Kampania reklamowa w mediach obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat i TVN), internet (m.in. Onet.pl, Interia.pl, WP.pl) oraz punkty sprzedaży (m.in. w kasy PKP Intercity i sieci handlowe Piotr i Paweł, Alma i Tesco).

W reklamach, po raz pierwszy w całej Europie, eksponowana jest zmieniona identyfikacja wizualna marki oraz jej nowe hasło - „Visa zawsze, wszędzie” („Visa always on”).

 

Za strategię kampanii oraz kreację i produkcję spotów odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online