W pierwszym kwartale 2022 roku liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 92 654 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 91 311 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-tygodnikow-opinie-polityka-gosc-niedzielny-newsweek-i-kwartal-2022-rok-tomasz-lis-zwolniony,7169853193352833a ##
Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze sprzedażą wydania na poziomie 47 680 egz.

Średnia sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w pierwszym kwartale br. wyniosła 50 457 egz.
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny.
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.










