Liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych w czwartym kwartale 2022 roku było „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego wynik wyniósł 89 899 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 89 721 egz., zajął magazyn „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z analizy danych miesiąc po miesiącu wynika, że w zeszłym kwartale dwukrotnie w segmencie pism luksusowych najwyższe wyniki miało „Zwierciadło”, a jeden raz na czele znalazł się „Twój Styl”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoj-styl-lider-sprzedazy-2022-rok-miesiecznik-luksusowy-sprzedawal-srednio-o-1-3-tys-egz-wiecej-niz-zwierciadlo,7169691459561601a ##

Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w czwartym kwartale ub.r. na poziomie 44 363 egz.
Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w zeszłym kwartale wyniosła 300 593 egz.

„Zwierciadło” na czele sprzedaży e-wydań
W czwartym kwartale 2022 roku trzy miesięczniki wykazały sprzedaż e-wydań. Zdecydowanie najwyższe wyniki miało „Zwierciadło” (średnia sprzedaż e-wydań na poziomie 10 122 egz.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polityka-lider-2022-rok-cena-jak-sprzedaz-newsweek-koniec-tomasz-lis-koniec-prasy-kryzys,7169691918919809a ##
Drugi był „Twój Styl” (746 egz.), a trzeci - „Pani” (120 egz.).
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.











