Liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych w trzecim kwartale 2023 roku był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 93 148 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł zanotował wzrost o 3,24 proc. - największy w zestawieniu.
Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 88 267 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Tytuł odnotował wzrost wynoszący 2,36 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-tygodnikow-opinii-iii-kwartal-2023-polityka-newsweek-polska,7169462497994881a ##
Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w trzecim kwartale br. na poziomie 50 007 egz.. po spadku o 18,65 proc.

Dalej uplasowały się: „Pani” (33 213 egz.; w dół o 10,57 proc.), „Elle” (26 455 egz.; - 16,70 proc.) i „Glamour” (20 187 egz.; - 21,52 proc.).
Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w zeszłym kwartale wyniosła 311 277 egz. Była o 6,40 proc. niższa niż w trzecim kwartale 2022 roku.

„Zwierciadło” na czele sprzedaży e-wydań
W trzecim kwartale 2023 roku trzy miesięczniki wykazały sprzedaż e-wydań. Zdecydowanie najwyższe wyniki miało „Zwierciadło” (średnia sprzedaż e-wydań na poziomie 9 220 egz.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-fakt-w-iii-kwartale-spadla-do-118-tys-egz-gazeta-wyborcza-stracila-najwiecej,7169467003312257a ##
Drugi był „Twój Styl” (1 930 egz.), a trzecia - „Pani” (273 egz.).
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.











