„100 rad” ukazuje się od 12 stycznia br. To jedyne na rynku pismo dla kobiet 50+, głównie do mieszkanek małych i średnich miejscowości, z wykształceniem podstawowym lub średnim.
Tygodnik w każdym numerze zamieszcza porady i wskazówki m.in. z zakresu zdrowia (omawiają to rubryki: Zdrowie domowe sposoby; Zdrowie to warto wiedzieć; Zioła wokół nas), domu (rubryka Mądra gospodyni - oszczędzanie jest łatwe), prawa i psychologii (rubryka Życiowe sprawy) czy kuchni (rubryki: Kuchnia tania w sezonie, Kuchnia czytelniczek). Przynosi też nowy na rynku format: cykl pt. „Jak się nie dać naciągnąć na…”. To cykl materiałów przestrzegających przed oszustami i ich metodami naciągania starszych kobiet.
Jak podaje Wydawnictwo Bauer, wydawca pisma - średnia sprzedaż pierwszych trzech wydań tygodnika wyniosła 166 tysięcy egzemplarzy. - Taki wynik jest dla nas więcej niż zadowalający i oznacza osiągnięcie wyznaczonych przed wprowadzeniem tego tytułu na rynek celów - informuje Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Bauer Media.

„100 porad” to autorska koncepcja Wydawnictwa Bauer, oparta na przeprowadzonych w ubiegłym roku szczegółowych badaniach grupy docelowej. Pismo liczy 40 stron, kosztuje 1,39 zł i ukazuje się w nakładzie 250 tys. egz.











