W 2022 roku średnia sprzedaż wydania „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) wyniosła 14 805 egz. - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę z wynikiem wynoszącym 10 160 egz. zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa).
Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Jego średnia sprzedaż wydania wyniosła 10 048 egz.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-sprzedazy-dzienniki-2022-rok-koniec-pracy-gazeta-wyborcza-fakt-rzeczpospolita,7169710996838017a ##
Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają również wydawanie przez Polska Press Grupę tytuły „Głos - Dziennik Pomorza” (7 242 egz.) oraz „Express Ilustrowany” (7 211 egz.).
Łączna średnia sprzedaż wydania dzienników na poziomie 133 794 egz.

Średnia sprzedaż wydania razem wszystkich - monitorowanych przez PBC - codziennych gazet regionalnych i lokalnych w 2022 roku wyniosła 133 794 egz.
„Polska Metropolia Warszawska” na czele e-wydań
Liderami sprzedaży e-wydań raportowanych w audycie PBC są następujące gazety: „Polska Metropolia Warszawska” (1 899 egz.), „Gazeta Krakowska” (1 191 egz.) i „Nowiny” (1 137 egz.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-tygodnikow-opinie-iii-kwartal-2022-polityka-gosc-niedzielny-newsweek,7169737671497345a ##
Na czele pod względem udziału e-wydań w sprzedaży wydania znajduje się „Polska Metropolia Warszawska” - 33,19 proc., a następnie: „Kurier Lubelski” - 25,94 proc. i „Gazeta Krakowska” - 20,60 proc.
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.











