Akcja „Środa to mała sobota” wynika z tego, że Polacy tylko w weekendy mają czas, aby zjeść pełnowartościowe śniadanie, a w dalszej części dnia jeszcze cztery porcje owoców i warzyw. Kampania przekonuje, że przygotowanie kompletnego śniadania wcale nie zabiera więcej czasu, dlatego warto je spożywać nie dwa razy w tygodniu, tylko codziennie. Jednocześnie reklamy podkreślają, że szklanka soku Tymbark zawiera jedną z pięciu zalecanych porcji owoców i warzyw.
W ramach kampanii zaplanowano współpracę z najpopularniejszymi blogerami modowo-lifestylowymi, którzy na swoich blogach i profilach social mediowych pokażą pozytywny wpływ soków multiwitaminowych Tymbark na jakość życia.
Ponadto akcja obejmuje product placement w serialach „Prawo Agaty” i „Sama słodycz” w TVN oraz „Przyjaciółki” w Polsacie.

Działania będą prowadzone przez cały okres wiosenny. Obsługą public relations zajmuje się agencja MSL Group.











