Stacje Agory w natarciu

Kampania wizerunkowa stacji radiowych Złote Przeboje

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

1 lutego ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa stacji radiowych Złote Przeboje, której celem jest przypomnienie i podkreślenie wizerunku tych stacji, które jako pierwsze i jedyne grają największe przeboje lat 60., 70. i 80.

W kampanii wykorzystano billboardy, backlighty i prasę. Akcja promocyjna obejmie największe ośrodki lokalne Grupy Radiowej Agory S.A. - Warszawę, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice, Szczecin i Lublin.

- Naszym celem marketingowym jest utrzymanie i wzmocnienie pozycji stacji grających Złote Przeboje na lokalnych rynkach. Chcemy utrwalić wizerunek Radia Złote Przeboje jako stacji grającej największe przeboje lat 60., 70. i 80. Kampania ma również promować częstotliwości w poszczególnych miastach. Projekty kampanii outdoorowej i prasowej opierają się na wizualizacji naszego logo. Wynika to z wprowadzenia w styczniu 2004 r. jednolitych nowych logotypów stacji. Hasło na plakatach ma podkreślać fakt, że mimo wspólnego brandu, stacje zachowały lokalny charakter. Oszczędny, ale spójny przekaz, ma wyróżniać plakaty na tle innych kolorowych, często nieczytelnych reklam. Chcieliśmy przekazać naszym słuchaczom, że włączając nasze stacje radiowe, nie spotkają ich niemiłe niespodzianki. Nasza siła to program, który wypełniają najbardziej znane i lubiane piosenki z lat 60. 70. i 80. oraz świetni, przyjacielscy prezenterzy - mówi Jacek Rychlewski, dyrektor promocji stacji radiowych Złote Przeboje Grupy Radiowej Agora S.A.

Kampania skierowana jest do wszystkich obecnych i potencjalnych słuchaczy Radia Złote Przeboje i potrwa do końca lutego.

Kreację, produkcję reklam oraz planowanie mediów przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agora S.A

Stacje radiowe Złote Przeboje należą do Grupy Radiowej Agory S.A.. Stacje te nadają w największych ośrodkach w całej Polsce - w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Jeleniej Górze, Opolu, Zielonej Górze, Częstochowie, Nowym Sączu, Rzeszowie i Lublinie. Większość z nich to liderzy słuchalności wśród lokalnych stacji radiowych w przedziale wiekowym 30-50.

Stacje radiowe Złote Przeboje nadają miks przebojów polskich i zagranicznych od lat 60-tych do początku lat 90-tych. Profil muzyczny stacji skupia wokół nich oddanych, dorosłych słuchaczy. Trzydziestolatków, dla których wspomnieniem są przeboje Tiny Turner, Roda Stewarda, Eltona Johna, czyli lata 80-te. Czterdziestolatków, zakochanych w muzycznych latach 70-tych, z ABBĄ, Boney M, Smokie i Dwa Plus Jeden.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK