Stacje paliw Moya klientem agencji UM

Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Moya –  partnerskiej sieci stacji paliw w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

UM będzie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline. Pierwsza wspólnie zrealizowana kampania rozpocznie się w kwietniu.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/siec-moya-elektromobilnosc-lista-stacji,7169665328109185a ##

Moya to założona w 2009 roku ogólnopolska sieć stacji paliw należąca do spółki Anwim. Obecnie działa w niej ponad 400 placówek. Stacje sieci Moya obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, przy drogach lokalnych i w miastach.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"