'Stań po stronie zysku' - zachęca PKO BP

PKO BP rozpoczął - pod hasłem 'Stań po stronie zysku' - kampanięreklamującą lokaty terminowe. Kreacja utrzymana jest w styluscience-fiction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 22 września kampania reklamowa lokat terminowych wPKO BP eksponuje w sloganie 'Niezwykle mocne lokaty' ich atrakcyjneoprocentowanie umieszczone w centralnym punkcie przekazu. Kreacjaprowadzonej pod hasłem 'Stań po stronie zysku' akcji zarówno wwarstwie muzycznej, jak i dźwiękowej nawiązuje do stylistyki filmówscience-fiction.

Kampania reklamowa obejmuje prasę (Gazeta Wyborcza, Polska TheTimes, Metro) i internet (Onet.pl, Interia.pl, WP.pl, komunikatorGadu-Gadu, serwisy o tematyce finansowej, wyszukiwarka Google).30-sekundowy spot emitowany w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN7i w TV4 wyreżyserował Tomasz Bagiński, a zrealizowały studioprodukcyjne OTO i postprodukcyjne Platige Image. Akcję uzupełniająplakaty, ulotki i naklejki w oddziałach PKO BP oraz siatkiwielkoformatowe w czterech miejscach w Warszawie.

Kampanię przygotowała agencja Lowe GGK, jej internetową część -agencja HYPERmedia, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii