The New York Times” był sprzedawany w kawiarniach Starbucksa od 2010 roku, a „The Wall Street Journal” i „USA Today” od 2010 roku.
Rzeczniczka firmy Sanja Gould poinformowała, że decyzja ta podyktowana jest zmianą zachowań klientów kawiarni. - Zawsze szukamy tego, czego oczekują klienci naszych kawiarni i dostosowujemy nasze portfolio w oparciu o ich zachowania - powiedziała.Zmiany mają zostać zakończone do końca września br.
Cytowany w oświadczeniu Jordan Cohen, rzecznik „The Times”, powiedział: - Chociaż jesteśmy rozczarowani decyzją, jesteśmy przekonani, że biorąc pod uwagę naszą szeroką dystrybucję detaliczną, czytelnicy nie będą mieli problemu ze znalezieniem „The New York Times” w pobliskich sklepach.
Z raportu Pew Research Center wynika, że sprzedaż gazet w USA spadła w 2018 roku – w ujęciu rok do roku - o 12 proc.












