Współpraca pomiędzy firmami będzie kontynuowana na tych samych zasadach, co uprzednio i będzie obejmować szeroko zasięgowe media off-linowe i video online.
- Wieloletnia współpraca z klientem pozwala doskonale poznać przepis na sukces danej marki, a budowane z czasem wzajemne zaufanie, świetnie wpływa na komfort pracy. Bardzo cieszy nas wygrana w przetargu. To ogromny sukces dla całego zespołu. Fakt, że już kolejny raz od 15 lat klient decyduje się przedłużać z nami współpracę napawa nas dumą i dodaje jeszcze większej motywacji do działania - komentuje Magda Kolenkiewicz, general manager Starcom.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, nie podają też na jak długo zawarły umowę.
Niemal w tym samym czasie Warta wybrała do współpracy w zakresie obsługi public relations agencję Clue PR.
Z początkiem grudnia ruszyła kampania reklamowa Warty, oparta na idei

,,Każdemu może się...". Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na kwestię zapewnienia sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.











