Starcom i ZenithOptimedia łączą się w VivaKi

Polskie oddziały grup mediowych Starcom MediaVest i ZenithOptimedia będą działać we wspólnej strukturze VivaKi. Na jej czele stanął Jakub Benke, CEO Starcomu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Polskie oddziały Starcom MediaVest i ZenithOptimedia kontrolująca je Grupa Publicis postanowiła połączyć w strukturze VivaKi, żeby zacieśnić ich współpracę, osiągnąć efekt skali oraz zyskać pod względem wiedzy, oprogramowania i zasobów ludzkich. Jednocześnie obie firmy zachowają całkowitą rozdzielność i poufność informacji związanych z obsługą klientów.

Prezesem VivaKi w naszym kraju został Jakub Benke, CEO polskiego oddziału Starcom MediaVest Group . Funkcję trading directora nowej struktury, zarządzającego negocjacjami mediowymi dla jej scentralizowanego budżetu, objął Piotr Piętka, dotychczas wiceprezes Starcomu, jego zastępcą została Iwona Jaśkiewicz-Kundera, dyrektor ds. zakupu w ZenithOptimedia. Z kolei rozwojem systemów informatycznych będzie kierował w VivaKi Michał Kaźmierczuk, dotychczas project & aplication manager w ZenithOptimedia. Ponadto w nowej strukturze utworzone zostało stanowisko talent directora, które obejmie Jerzy Kozakiewicz, HR director w ZenithOptimedia. Będzie on odpowiedzialny za tworzenie strategii i narzędzi, wspierających rozwój, szkolenia, motywację i pozyskiwanie najlepszych pracowników.

Grupa Publicis zaczęła łączyć swoje firmy mediowe w strukturę VivaKi w 2008 roku. Do tej pory nowy podmiot został uruchomiony na 15 rynkach, które Publicis uznaje za strategicznie istotne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały