Starcom MediaVest: czas na Substance Brand Consulting

W grupie Starcom MediaVest rozpoczęła działalność firma SubstanceBrand Consulting, zajmująca się doradztwem w zakresie strategiimarki. Dyrektorem zarządzającym została Grażyna Godlewska.

pr - starcom
pr - starcom
Udostępnij artykuł:

Kompetencje Substance Brand Consulting dotyczą trzech głównychobszarów marketingu strategicznego: wiedzy o konsumencie, marce ikomunikacji. Pozycjonowanie firmy opiera się na solidnych filarach:praktycznym doświadczeniu, partnerstwie i kompleksowości oferty,skierowanej przede wszystkim do średniej wielkości polskichprzedsiębiorstw, które coraz częściej uświadamiają sobie kluczoweznaczenie profesjonalnej strategii marek dla sukcesu rynkowego.Substance realizuje już pierwsze projekty związane zpozycjonowaniem oraz platformą komunikacji marek z sektorafinansowego i FMCG.

- Istotą budowania marki jest znalezienie podstawowej,pierwotnej "substancji", która określi indywidualną tożsamośćmarki, a następnie pozwoli zbudować jej wizerunek i siłęwyróżniając na tle konkurencji. Nie jest to proces błyskawiczny.Wymaga dokładnej znajomości rynku, dogłębnej identyfikacji potrzebkonsumenta, sprecyzowania jasnych korzyści odpowiadających na tepotrzeby, a w końcu precyzyjnie zaplanowanej i skuteczniezrealizowanej komunikacji. - mówi Grażyna Godlewska, dyrektorzarządzająca Substance Brand Consulting.

Grażyna Godlewska rozpoczynała karierę w 1987 r. jako pracownikdziału marketingu na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley (USA).Następnie w brytyjskiej firmie badawczej System Three Int.koordynowała badania rynkowe na potrzeby potencjalnych inwestorówzagranicznych w Polsce. Na początku lat 90-tych była konsultantem wduńskiej firmie doradczej Investment&Consultancy Group.

Kolejnym etapem była wieloletnia (1992-1999) praca w polskich iamerykańskich strukturach koncernu Colgate Palmolive. Na wstępiezajmowała się tworzeniem lokalnego pozycjonowania dla wprowadzanychna polski rynek marek Palmolive i Protex z kategorii higieny ipielęgnacji ciała oraz marki Colgate z kategorii higieny jamyustnej.

Między 1997 a 1998 r. jako Marketing Manager Global BusinessDevelopment w Colgate Palmolive New York (USA) odpowiadała zaświatowy launch produktów z kategorii higieny jamy ustnej.Przeprowadziła globalny audyt marek i produktów z tej kategoriioraz współtworzyła nowe koncepcje i innowacje produktowe.Opracowywała regionalne i globalne strategie marketingowo -mediowe.

Po powrocie do Polski w 1999 r. objęła stanowisko Business UnitManagera w Colgate Palmolive Poland. Wówczas odpowiadała zawszelkie działania biznesowe związane z przejęciem przez ColgatePalmolive polskich marek: Colodent i Fluorodent.

Kolejnym etapem jej kariery była funkcja Konsultanta Zarządu ds.Rynku w firmie Sonda SA (2000-2002). Do jej zadań należałopraktyczne doradztwo w zakresie zarządzania marketingowego. Wówczasstworzyła pozycjonowanie i strategię komunikacji dla marki Garden,lidera soków owocowych w segmencie ekonomicznym.

Przez ostatnie lata pracowała jako dyrektor strategiczny wagencji reklamowej Legend Group i zajmowała się konsultingiemmarketingowym. Opracowywała strategie komunikacji oraz koordynowałaprocesy badawcze dla firm GlaxoSmithKline, Nestle, Novartis N orazGTech. Zanim objęła funkcję dyrektora zarządzającego SubstanceBrand Consulting odpowiadała ponadto za kompleksowy procestworzenia nowego pozycjonowania i strategii komunikacji dlaosłabionej pozycji marki Gerber z portfolio koncern Novartis(obecnie Nestle).

Grażyna Godlewska jest absolwentką wydziału Zarządzania i NaukEkonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie w roku 1986uzyskała tytuł magistra. Studiowała również historię sztuki naUniwersytecie Warszawskim. Do jej najważniejszych zainteresowańpozazawodowych należy sztuka współczesna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów