Starcom MediaVest Group przejmuje od OMD globalny budżet mediowy Visy

Operator systemu kart płatniczych Visa zakończył przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego, wybierając do tego Starcom MediaVest Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom MediaVest Group przejmuje od OMD globalny budżet mediowy Visy

Taki wybór oznacza zakończenie dotychczasowej, trwającej od siedmiu lat współpracy z należącym do Omnicomu domem mediowym OMD. Ten obsługiwał mediową Visa na większości rynków na świecie, w tym w USA.

W Polsce planowaniem i zakupem mediów dla tej firmy zajmuje się MEC.

W zeszłym tygodniu Visa Europe rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową działań związanych z przyszłorocznymi igrzyskami olimpijskimi, których jest sponsorem (więcej o tym).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu