Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.
Procedury przetargowe rozpoczęły się w listopadzie ub.r. W przetargu oprócz Starcomu uczestniczyli też ZenithOptimedia Group oraz MEC i Initative, który obsługiwał Viacom ostatnio.
Wartość budżetu jaki, Viacom International Media Networks Polska, zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe swoich stacji w 2015 r. nie została ujawniona. Przejmowanie obsługi przez Starcom już się rozpoczęło.
Viacom International Media Networks w Polsce ma w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central HD, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków.












